2012. november 26., hétfő

Erre mondják, hogy ötletes

Hihetetlen, de Levendulalány  megint egy pofon egyszerű ötlettel állt elő, ami nagyon mutatós darabot eredményezett. Az is tetszik, hogy nem zöldre festette a "fát", pedig az lett volna logikus. Rögtön tudtam, hogy ezt nekem is meg kell csinálni. (ha készen lesz a saját majd felteszem)

Érdemes megcsinálni, tényleg nagyon helyes!

Karácsonyfa spatulákból

"Múltkor, amikor a faspatula-csillagokat készítettük, arra gondoltam, ez a nagyszerű alapanyag talán arra is alkalmas lenne, hogy  valamilyen nagyobb, látványosabb dolog kiindulásául szolgáljon. Valami olyasmin töprengtem, amihez nem csak egy-két-három darab spatulát kell csak felhasználni, hanem sokat - és mivel a közeledő karácsony kézenfekvő ötleteket ad minden alkotáshoz, elhatároztam, lesz, ami lesz - megpróbálok készíteni valamilyen karácsonyfa-szerű alakzatot szeretett spatuláimból..........."
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése