2011. december 18., vasárnap

Apró örömök 2- Túl a 4000. megnyitáson

Ahogy ITT is megírtam, nagy öröm az számomra, hogy egy olyan videót, -ami igazából nem is az, mert egyetlen kép van a zene alatt végig - ennyien meghallgattok. Persze az érdem nem az enyém, hanem a szerzőké. Én nagyon szeretem ezt a dalt és azért tettem ki ily "pőrén", mert a többi Youtube felvételen (elnézést attól akinek ez tetszik) szerintem nagyon giccses képek lettek alátéve. Pedig itt a lényeg a  zene és a MONDANIVALÓ.

Egyébként egy kis távolságból nézve (nem kell egy másik galaxisig menni) életünk apró-cseprő bosszúságai oly értelmetlenek és haszontalanok, hogy nem is érdemes velük foglalkozni.

Szerintem a Karácsony ne az ajándékokról és az evésről szóljon, hanem......

Békesség
Szeretet
Csodavárás
Összetartozás
Lelki töltődés
Lelki fejlődés
Inspirációk
Jó cselekedetek
Szolidaritás a szegényekkel
Szolidaritás az üldözöttekkel
Empátia
Segíteni vágyás és cselekedet
......
.......
Legjobb lenne, ha nem csak ezen az ünnepen, hanem egész évben törekednénk arra, hogy ezek az érzések töltsék el szívünket, gondolatainkat.
Tudom, hogy ez szinte lehetetlen, mert emberből vagyunk, de legalább próbáljuk meg. Vallástól, bőrszíntől, neveltetéstől függetlenül.



Ady Endre: Békesség ünnepén

Békesség most tinéktek, emberek.
Örvendezzél, derék világ,
Hangozzatok, jámbor legendák,
Zsolozsmák, bibliák, imák.

Kicsi gyertyák, lobogjatok föl,
Bóduljunk tömjénnek szagán!…
Szép dolog ez!… Így kell csinálni
Minden karácsony-éjszakán…
........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése