2012. december 7., péntek

A mandalakészítés örömei

Mostanában megint sokat foglalkoztam mandala készítéssel. Csináltam már sokszor üvegmatricából, ami nagyon jól mutat az ablakon, üvegajtón, illetve a hűtőszekrény és bojler oldalán. Most színes ceruzával készítettem jó párat. Szerintem érdemes lenne relaxációs tréningek anyagává avanzsálni ezt a tevékenységet, mert hihetetlen jól kikapcsolja az embert. Miközben "maszatolok", nem gondolkodom semmi hiábavalóságon és egyáltalán nem stresszelem magam, sőt, teljesen kikapcsol és feldob. 

ezeket a gondolatokat találtam a mandalával kapcsolatban:

" A vallási és a spirituális hagyományok régóta használják ezeket a mintákat a tudat tágítására, gyógyításra. A buddhista kultúrában jutott a legnagyobb szerephez a nem túl régi történelemben. A mandala nem mindig kör alakú, de mindig a külső és belső világmindenség sűrített mása. A szabályos, ritmikusan ismétlődő minták képesek az élőlények energia rendszerét befolyásolni, megfelelő hullámhosszra állítani, és az agyféltekék között harmonikus összeköttetést teremteni. Ezáltal nyugtat, regenerál, beindítja szervezet öngyógyító képességét. Növeli az agy kapacitását, segíti az összefüggések megértését, a tanulást, képességek kifejlesztésére is kiválóan alkalmas. A mandalák megemelik az ember energiaszintjét. Minden egyes mandala színeket, fényeket sugároz."

A FB oldalon két album is fenn van ITT, meg ITT

Íme néhány mostani kedvenc:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése