2012. december 20., csütörtök

Üvegmécses festés

Régóta festek mécseseket és nagyon szeretem csinálni, mert remek időtöltés, és szép tárgyak születnek általa.

Elkészítése egyáltalán nem bonyolult, bárki megtanulhatja. Sajnos fázisfotókat nem tudok mutatni, de a leírás szerintem így is érthető lesz.


Szükségünk van:
  1. mécsestartó
  2. üvegfesték
  3. kontúrfesték
  4. ecset
  5. fantázia, türelem és ihlet

Én az Ikeá-ban szoktam venni a teamécses tartó üvegmécseseket, de gondolom máshol is kapható.

Lépések:
  • Az üvegkontúrral mintákat rajzolok a felületére. Egyszerűen a tubus folyamatos nyomásával vezetem a festéket a felületen.
  • Hagyom megszáradni.
  • Egy vagy két színnel kitöltöm a tereket. Persze lehet többel is.  Érdemes vékony ecsetet használni.
  • Hagyom megszáradni.
  • Én átszoktam újra kontúrozni, mert az esetlegesen megfestett kontúr nem olyan mutatós- Ez a fázis kicsit munkásabb, mert nagyon oda kell figyelni, hogy az előző kontúrt fedjük le tökéletesen.
  • Utána pöttyözök.
  • Majd felragasztom a gyöngyöket - ha kell, vagy úgy tetszik 
  • Újra megszárítjuk és már kész is.
Lehet világot gyújtani és gyönyörködni.

Nekem idén ezek a formák jutottak eszembe:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése