2011. november 4., péntek

Bojtorján : Karácsony ünnepén


Feltöltöttem a Youtube-ra egy egyszerű verzióban ezt a számot, mert nem tudom Ti, hogy vagytok vele, de én "megőrülök" attól, amikor teljesen didaktikusan, a szövegnek megfelelő képet alátéve tesznek fel csili-vili videókat. Ennek a dalnak is van fenn más változata, de olyan giccses - már elnézést kérek a készítőitől -, hogy nem tudtam azt végig nézni. Hiszen a lényeg a zene és a szöveg, de leginkább az érzés, amit kivált bennünk.

Ahogy itt is leírtam ez : Nambervan legkedvesebb dalom ebben a témában.

Egyszer egy karácsonyi ünnepséget szerveztem, aminek ez volt a kezdő zenéje. Villanyok lekapcsolva, majd elindul ez a gyönyörűség és két leányka tálcán behozta az égő gyertyákat és letette a színpad elejére. Volt vagy 20-25 db mécses. A nézőtéren meg vagy 100 kolléga, aki még a lélegzetét is visszafojtotta. Az egyik utána megjegyezte, hogy ő nem egy sírós fajta, de bizony neki szorongatta a torkát valami. Ha lesz rá lehetőségetek, egyszer próbáljátok ki. Családban is működik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése